Hos Lisen nu

Sitter hos Lisen just nu. Kom hit skitarg efter min "lektion" i morse, Fy i helvete va arg jag blir på min lärare. Vi har en uppgift i engelska som går ut på att varje elev ska hålla i en 30 minuters lång engelska lektion. Jag skulle hållt min idag, det var bara det att jag har haft väldigt mycket annat som gjort att jag inte planerat den ordentligt. Jag slänge ihop något ungefärligt som jag kunde gå efter men eftersom klockan var så mycket tänkte jag att jag skriver ut allting i skolan på en rast och typ planerar klart då.
Jag råkade komma lite sent, vilket alla andra som skulle hålla lektion idag också kom. Så när jag kommer in i klassrummet sitter kanske 5 personer som väntar på dom som ska ha lektion. Min lärare gjorde ingenting! Hon satt i ett hörn och typ kluddra på ett papper!
När jag kommer in i klassrummet tillsammans med två andra killar från min grupp säger min lärare åt mig att jag skulle börja med min lektion. Så jag sa som det var att jag inte hunnit skriva ut matrialet och att jag skulle behöva rasten på mig att göra det. Det visade sig då att ingen annan av de som skulle hålla lektion hade gjort någonting. Då blir min lärare sur och säger åt oss att fixa det på en gång. Så vi går iväg och självklart så funkar det inte att skriva ut mitt arbete! Jag går tillbaka till klassrummet och säger att jag inte tänker "redovisa" och dom två andra killarna hade inte kommit tillbaka. Då säger min lärare "nej men ni kan gå istället". Hon ställde in lektionen!
Hon kan inte ställa in en lektion pga att elever inte har gjort uppgiften ordentligt! Hon måste ju hela tiden ha en plan b!!!! Nej fy va sur jag är på henne! Usch!

// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0