Lisens studentskiva

Jag tänkte ju att jag skulle vara duktig och faktiskt ge en liten outfitbild men jag vart lite stressad när jag skulle åka hemifrån så de blev inte så. Ni får se den in action istället. Inte riktigt lika bra som när man är nykter och bara vill visa den men det får lov att duga.
Det var jättekul på skivan. Årets första studentskiva och den satte ribban högt! Nu måste ju alla andra skivor vara minst lika bra!

 
Hemma hos Kim på förkrök
 
Walter och Oscar
 
Kim med sin jättefina drink
 
Kim och Walter på båten
 
jag och Kim! Så ser klänningen ut^^
 
Walter och jag
 
Lisen och Oscar
 
Jag och Lisen!
 
Izza och hennes kompis Sanna
 
Oscar och Emil!
 
Emil och Jag!

Nej inga fler bilder nu!


// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0