Jag har klarat det!

Jag är faktiskt klar nu! jag kan knappt fatta det. Det som jag har gått och klagat över det senaste vaddå? Året? Är nu äntligen klart! jag lämnade in min projektrapport igår eftermiddag. Den är färdig, jag är färdig. Jag får rysningar varje gång jag säger det. Jag är klar! Nu gäller det bara att vänta på ett betyg då. Men garanti för ett G finns ju men om jag ska vara helt ärlig så kommer jag nog bli en aning purken om jag får mindre än VG i alla fall. Jag vill helst ha ett MVG, så jävla hårt som jag har jobbat med detta, så mycket tid, som jag egentligen borde ha pluggat på eller helt enkelt legat hemma i sängen och vara sjuk på har gått åt till det här projektet. Nej du jag förtjänar ett MVG.
Nu kan jag i alla fall till en viss del slappna av och mer glida fram till studenten. Jag kan verkligen inte vara mer glad. Jo det kunde jag nog men endå.

Jag var hemma hos Lisen igår och tog ett glas segervin. Det var riktigt bra förutom hennes envise idiot till bror. Han gör mig tokig! Jag var så nära på att bara gå fram och klippa till honom. Han gör mig riktigt fly förbannad om jag ska vara helt ärlig. Men nu får det lov att bli ändring på saker och ting. Jag behöver skaffa mig en pöjk! Och den jakten ska påbörjas i helgen.

// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0