Ja jag vet!

Jag har varit urusel på att uppdatera. Jag skyller absolut på att jag varit totalt deckad hela tiden när jag inte varit i skolan och kämpat som en galning. Jag har helt enkelt inte haft tid för bloggen. Jag är dunderförkyld igen! Jag har inte varit frisk sen typ december. Och jag lovar det stör mig mer än er.
Men nu är det bara en vecka kvar sen kan jag vara sjuk i en halv vecka sen är det bara att köra gärnet en kväll för att sen kunna dö igen. Nästa vecka är sista veckan för projektet, sen är det årets första studentskiva. Tema "Jag kom precis från..." några förslag?

// L

Kommentarer
Postat av: Anonym

mosken kyrkan fiske turen kom nyss från krogen

stallet ishockeyn fotbollen tennisen

2010-03-15 @ 04:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0