För jag har tagit studenten

Det är helt jävla ofattbart! Jag har tagit studenten. Man påminner sig själv hela tiden "vi tar studenten om 2 veckor" "Vi tar studenten om 5 dar" "vi tar studenten imorn". Endå kändes hela dagen som en dag i skolan bara lite extra kul. Men jag kunde för mitt liv inte fatta att jag faktiskt gick ur skolan. Idag känns bara livet oerhört tomt. Det är precis som jag har förlorat en stor del av mig själv. Som att alla mina kompisar jag har skaffat under 3 år har typ gått och dött. Även fast jag vet att alla finns kvar och alla mår jättebra, en aning bakis kanske. Men även om man kallar någon sin kompis så är det ibland så att man inte träffar dom utanför skolan och jag är jävligt ledsen över det. Jag hade så gärna vilja ha ett år till med alla underbara människor, ett år till att lära känna dom.

 





// L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0