Verkligen

Det är verkligen frustrerande att inte kunna gå i skolan när man faktiskt vill det. Att behöva sitta hemma för att man inte kommer någonstans. Jag blir ju för fan GALEN! Jag har inte fått någonting gjort idag och enligt sl så kommer jag inte få någonting gjort imorn heller eftersom det fortfarande inte kommer å några tåg! Jag har varken tid eller lust att sitt här hemma på arslet.
SL ta er för fan i kragen och fixa problemet! Krismöten gör ingen människa glad! Röj undan snön istället för att sitta på arslet och fundera över varför det kommer snö här varje jävla år! Jag kan ha en lite lektion med er en dag om de när ni är lite äldre och förstår sånt, men just nu får ni väl för fan ta och inse läget att ni ligger jävligt dåligt till och att det faktiskt kommer snö här varje år!

// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0