Sl

Dom kan väl för fan dra åt helvete! Ibland undrar jag verkligen vad fan dom håller på med. Det kommer snö varje jävla år! Bara inte så här mycke, men det är ju fan bara dömt att hända eftersom dom inte ens kunde hålla igång trafiken när det bara var snö i 2 veckor. Nu har det varit snö i 3 månader! Man tycker ju att dom borde ha fått fart på det här nu! Men inte då!
Idag kommer inte jag någonstans! Jag vet inte hur det är för resten av stockholms befolkningen men jag har inte möjlighet att jobba hemifrån och jag har inte råd att stanna hemma. Jag har ett projektarbete som ska in om typ 3 veckor!
Fy fan vad jag hatar SL! Av någon anledning verkade ju allt funka jättebra för några år sen när det var snö! Med dom gamla vagnarna! Men vaddå glömde dom bort vart vårt land ligger och tänkte: "nej men vi har ju alltid tropisk värme det här kommer funka bra!"?
Dom har ju fan seriösa problem! Jävla idioter!

// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0