Nu känns det så mycke bättre

Klubbkvällen på Make-up Store var väl inte så mycket att hänga i julgran. Man kommer in där och det dom gör är att stå och prata i timmar. Jag tycker det verkar som ett dåligt sätt att sälja på. Man borde ha få gått runt och titta och sen kan dom ju komma till en individuellt och prata och berätta om nyheter och vad det nu kan vara.
Jag hann inte ens börja titta runt i butiken förrän jag var tvungen att gå. Det var fan inte värt att komma sent till dansen på grund av det där. Sorry....
Men när jag väl kom till dansen blev det genast lite bättre. Jag tycker om att komma dit och känna mig riktigt utmanad. Går därifrån varm! Hur häftigt som helst.

// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0