Studentskiva igen

Påsklov sen studentskiva igen. Jaja vi kör väl på det.
Påsklovet har varit ganska bra. Utvilande tror jag. Jag bodde största delen av de hemma hos Anna och passade katterna medan hon va utomlands. 
Vi tog en tripp ut till Nyköping också vilket var riktigt kul.
Men ikväll påbörjar vi skolan med en studentskiva, Oscars idag. Lisen är på väg hit så vi ska fixa oss och så, vilket är en jävla tur för jag har ingen aning om vad jag ska sätta på mig! Det är inget tema på den här skivan heller tråkigt nog så....


Rocky

Apan

Knäpp Rocky



Nyköping

Kim

Ja vi Spela Poker

2 par och jag och Lisen....



Haha "Vem är jag?"



Året Vårbild


// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0