Sämst

Jag har varit sämst på allt på den senaste tiden. Jag har inte träffat mina kompisar, jag har inte varit ute, jag tror fan jag inte ens har varit i skolan. Vette fan varför men så är det. Vad jag har verkligen inte har gjort är läxor. Jag ligger efter och det känns inte bra. Men till mitt försvar så är det ju typ så att när projektarbetet är inlämnat så känns det ju som att skolan är slut. Fattar verkligen inte hur man tänker när man lägger in krävande skolarbeten som nationella prov och skit nu.
Ikväll är det studentskiva igen i alla fall. Kims denna gång, och filmtema. Imorn är det Bergafolket man ska festa med. Usch Usch! Inte på att träffa massa sköna männiksor utan att man ska faktiskt ha skola resten av veckan också. Man borde ha någon slags semesterdag man kan ta ut som bakisdag efter skivor.
Nej nu måste jag väl fortsätta "jobba"......

// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0