Jag är i vägen

I mitt eget hus känns det som. Jag håller banne mig på att gå i taket på grund av den här jäkla renoveringen! Det är inte kul. I onsdags jobbade byggubbarna här fram till nästa 8 på kvällen! Nej du, jag hoppas verkligen det är värt det i slutet.
Skivorna i veckan då? Det var kul. Den ena roligare än den andra som det brukar vara. Tisdagen var lite roligare än onsdagen, mest tror jag på grund av hur mycke folk man kände och att jag var betydligt mycke piggare på tisdagen än på onsdagen.
Här är i alla fall bilder som jag har lovat efter varje student men inte hållit. Och självklart glömde jag kameran till bergas skiva....


Den här gången lyckades jag ta en bild på kvällens outfit i alla fall


Val och Izza


William och Kim


Simon.......


Emil och Kim


Walter


Sophia

Bara för att jag inte hade kamera betyder ju inte det att det inte finns bilder från skivan heller...

Emma


Haha jag och Martin


Evve


Emma och jag

// L

Kommentarer
Postat av: Juliaa

haha det är ju du!

Du brukade vara i telgelhögen och grejer förut :)

2010-06-01 @ 11:40:44
URL: http://jullanbullans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0