Vad som gör en vanlig vecka speciell

Det finns inte mycke som piggar upp mig en helt vanlig vecka på jobbet. Men idag är det faktiskt något lite extra som jag ser fram emot. Från och med ikväll så har jag flyttat hemifrån. I alla fall i en veckas tid. Ibland är det riktigt tur att man har lite äldre kompisar. Anna här från jobbet åker idag utomlands (jag skulle väl ha elat följa med dit också men jag nöjer mig med det näst bästa just nu) och eftersom hon inte kan ta med sig sina katter behöver hon någon som tar hand om dom. Är det då inte tur att jag finns? Jo det är det, eftersom jag helt osjälviskt kan erbjuda mig at bo i hennes lägenhet och ta hand om hennes katter.
Ja ni läste rätt, helt osjälviskt! För jag kan ju verkligen inte komma på någonting som jag vinner på att bo där.........
Bara typ att jag får min egen lägenhet, 10 minuter till jobbet och 2 katter att gosa med i en hel vecka. Jag är så lycklig!
Från och med ikväll så bor jag och tar hand om mig själv. Å jag längtar!
Förhoppningsvis blir jag väl kanske inte helt själv. Lite sällskap i form av en aldeles underbar person, som jag i alla fall skulle vilja spendera dag och natt med. Eller aa... nästan i alla fall.

// L 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0