Vad jag hatar när dom andra inte är här!

Det är verkligen jobbigt när man sitter här själv. Man bara sitter på arslet och är ganska mycke själv. Jag hatar det. Jag kan inte sitta så här en hel dag. Jag vill röra på mig. Det är endå lite därför jag diggar att vara cateringansvarig. Jag sitter aldrig helt still i mer än en timme eller så. Otrolig bekvämt.

Men dom andra är tillbaka imorn och det är ju faktiskt bara 2 timar kvar här nu! Och efter jobbet ska jag och mamma åka och hämta våra nya kläder från forever21! Yeey!
Ja, jag kanske fick idén att gå in och kolla på deras sida från Kenza. Men faktiskt borde de inte vara något fel med de! Gå in där och kolla dom har sjukt snygga kläder.

Imorn blir det ridning och sen ska jag tjocka mig i soffan med skräpmat. Ingen av päronen är hemma imorn så, skräpmat till mig! 150 g hamburgare med ost, pommes och cola med en cheddar-dip till. Jag lovar det är jättebra tröst mat, jag kanske till och med sträcker mig så längt att jag ringer någon bara för att.
Vem vet? Det kanske blir DIG jag ringer!

// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0