Nu är det inte långt kvar

någonstans.... Jul, min anställning går ut, men det är långt ifrån det värsta. Som många utav er säkert vet så är ju inte julen min favorit tid på året direkt. Endå så är dt något som tynger mig mer än att julen är på väg, något som tynger mig mer än att min anställning går ut och att jag troligen inte kommer fortsätta jobba här på Tyréns mer. Jag tror fan att min absoluta mardröm kommer i uppfyllelse. Okej kanske inte riktigt, det är inga clowner eller dockor som kommer till liv, men det känns som det inte är långt ifrån.
From the top. Jag har träffat någon, och jag kunde inte vara mer glad. Jag har verkligen fallit för honom, och allt är frid och fröjd. Tills den första december. Jag kan inte annat än hata december mer än vanligt i år. Den första december åker han till Thailand och kommer inte tillbaka förrän i april typ.

Jag hatar december.........

//L

Kommentarer
Postat av: mamsen

Du får hänga en del hos mamsen å papsen då =)

puss å kram på dotter !

2009-11-20 @ 11:47:18
URL: http://sholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0