Måndag morgon igen

Mitt huvud värker för att jag är så trött. Det känns som om någon drar åt ett band runt hela huvudet och vägrar släppa utan drar bara hårdare och hårdare. Väldigt jobbigt.
Den här veckan kommer nog suga mer än vanligt. Kanske inte nu i själva veckan eftersom jag kommer jobba som vanligt men när helgen kommer. Det enda jag faktiskt ser fram emot ser jag inte fram emot längre. Jag vill inte. Jag har inte längre något att se fram emot. Säkert har jag det. Det finns ju alltid den uppenbara anledningen till att längta efter helgen och det är ju för att få sova ut, men det är inte riktigt lika skönt att sova själv i den där stora sängen. Ärligt talat är det inte riktigt lika skönt att sova i min egen säng över huvud taget.
Imorgon kommer nog endå vara värst. Dom åker imorn. Dom åker och kommer inte tillbaka i år. I och för sig är det inte många som åker till Thailand nu som kommer tillbaka i år. Men va fan dom flesta kommer ju i alla fall tillbaka i januari. Men inte Oscar och Simon inte! Nej nej dom ska stanna till april typ.






Man får väl nästan hoppas på att nått händer så ni måste komma tillbaka tidigare
Kommer sakna er



Och ja, jag kommer älta det här ett tag till. Tro mig!


// L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0