Tillbaka från götet

Fy va kul jag hade. Men jag är endå överlycklig över att äntligen vara hemma. Det är en lite konstig känsla när man första gången drar iväg någonstans på egen hand. Det var underbart i alla fall. Förutom att mina fötter mår pesta av att ha gått och stått i dagar i sträck i gassande solsken. Och mina ben känns inte ens som ben längre det känns bara som stora stockar. Men det var det fan värt. Vad gör man inte för att se band som Volbeat, Slipknot, Children of badom, Marilyn Manson och Mustasch på en och samma helg? Jag kan ju säga rakt av att höjdpunkten för mig var Volbeat och den man blev mest besviken på var Disturbed. Och helgen överraskning var faktiskt Dragonforce. Jag har alltid hört att dom ska suga live. Men dom var verkligen asbra!
Jaja ni får bilder senare jag orkar inte riktigt ladda upp dom nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0