Midsommar 2009

Den var väl helt okej. Det var nog lite för lite folk för att det skulle bli riktigt ös tror. Men det var helt klart skoj endå. Jag träffade Jimmy och som vanligt blir jag helt och hållet mobbad av hela släkten sen. Kjelle va på mig hela tiden:"lina! Jag har koll på dig. Du kan ju inte stå sådär och drägla över honom! Snygga till dig nu. Jag vet nog va han vill!" hela helgen. I 3 år har dom hållit på sådär. Men en aning kul är det väl också. Fast i år var det väl lite jobbigare eftersom Jimmy åkte hem på lördagen och jag var faktiskt tvungen att lyssna på dom hela natten igenom. Men men det är sånt man får ta ute på vämlinge.
Helt okej helg i alla fall. första året jag fick dricka offentligt också. Hur mycke jag ville.
Nu längtar jag ordentligt till Göteborg! Jag fick reda på att Jimmy också ska dit så vi ska ju röja järnet där nere. Sara kanske också kunde komma om hon kan lyckas skrapa ihop lite pengar. I så fall kommer de ju bli så jävla bäst. Bara 4 dagar kvar tills jag åker :D  Börja verkligen pirra i magen nu.
Anyway.... Här kommer lite små glimtar av helgens busigheter:

En aning sammanbiten i början av helgen och dagen då man inte vet vad som kommer att bjudas på ser seriös ut. Gjorde ju de hela helgen Hon ville inte att jag skulle ta kort men som vanligt sket jag i de sexig som vanligt
Minstingen av alla men hon va väl den som var mest underhållen hela tiden. Kjelle lova ju att bjuda på allt hon ville ha bara hon va tyst Man måste berätta med hela kroppen för att folk ska förstå Alltid lika Snygg och sexig så Lasse fixa mat och dryck till honom 
Vi är alltid ömma och snälla mot varandra   
 Bland dom yngsta ute på vämlinge Också fullt seriös hela helgen 
funkar i alla tillfällen men kul har man alltid på Vämlinge Lilla drägel-pelle nu börjar det kanske bli lite tjatigt



jag höll verkligen fast vid vår grej även dagen efter, bakis och frusen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0