den 4 juni 2009

Inte så enormt mycke har väl hänt på senaste tiden. Jag var på 3:ornas student idag (onsdag). Och jag har bokat tågbiljett och hotell till gbg i sommar.
Annars har väl livet varit ganska händelselöst fram till nu.
Jag fick ett mejl om att samtliga av mina bilder ska skickas till gymnasieintagnings layout. Vilket är ganska coolt antar jag.
Jag har verkligen ingenting att berätta. Jag var ute på vämlinge i söndags och i måndags var jag i stallet med min faster igen. dom 2 varmaste dagarna på hela året än så länge. Ute på vämlinge har alla myggor vaknat och som alltid hitta dom mig. Jag hade 1000-tals myggbett på mig när jag kom hem.
Ja ja jag uppdaterar när jag faktiskt har något kul att skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0