De slog mig nyss

Jag har varit lite haft mer scitzofren än vad jag brukar dom senaste dagarna. Men jag åker snart. I övermorgon! Det är helt jävla sjuk. Jag ska åka hemifrån helt själv! helt och hållet själv. Och jag är så himla glad det finns ingenting i världen som kan förstöra det. Möjligtvis att hela skiten skulle bli inställd och man inte fick pengar eller nått tillbaka. Då skulle jag bli lite sur.
Men shiet. Jag har tid med Camilla imorn och sen är det iväg på torsdag. Nu är jag nervig, Men superduperGLAD!!!! :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Glöm bara inte att höra av dig till mamsen å papsen, vi kommer befinna oss på en båt någonstans i 08-området =)

2009-06-24 @ 07:30:19
URL: http://sholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0