Dålig uppdatering

Fy fy på mig. Jag har varit usel på att uppdatera här. Kanske för att så mycke nytt är det väl inte som händer. Skola 3 dagar. Kändes ungefär lika nödvändigt som praktiken. Man fick ju inte mycke insperation inför det viktigaste man någonsin kommer göra under sin gymnasietid. Det får inte vara för lätt, det får inte vara för svårt och det får inte vara för tidskrävande. Det måste vara välplanerat och strukturerat och det måste ha med media att göra. Hej vart ska jag ta vägen. Jag vet väl inte vad man kan göra. Jag är typ den mest ostrukturerade människa som finns. Jag tar dagen som den kommer och lever på det jag har. Jag vet verkligen inte hur man gör när man planerar sitt liv efter skolarbete. Ärligt talat, det har jag aldrig gjort.
Aja skolan är nu slut och jag har hela sommaren på mig att komma på någonting som jag kan göra. Långa lata dagar på kontoret kan kanske ge resultat.
Ridningen är också slut. Mistral barbacka på ängen. Det var ju nästan värt de.

Men nu ser jag fram emot en trevlig midsommar ute på vämlinge tillsammans med släkt och vänner och en massa dricka. När jag kommer hem är det bara att packa upp tvätta och packa igen nästan. Jag ska ner till gbg. Och jag åker om exakt en vecka! Börjar bli lite pirrigt.
Jag hoppas jag hinner ge en liten uppdatering på midsommar innan jag åker igen. Annars lovar jag ett jättelångt inlägg med en massa bilder när jag kommer tillbaka från Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0