Läget är ju bara lite jobbigt

Jag kan inte för mitt liv förstå varför jag har ett sånt jävla oflyt. Det är ju helt sannslöst! Jag har inte jobbat någonting den här veckan för att det är ingen som har kontaktat mig och berättat vilka tider jag kan komma in även fast jag har gett ut exakt vilka tider jag kan ch så vidare. Jag har typ gått upp 18 kilo känns det som eftersom jag absolut inte kn träna då jag har var hos läkarn ich fick tabletter för min käke. Väldigt konstiga smärtstillande och antiinflammatoriska tabletter.
Dom tabletterna gör i sin tur att jag inte får köra bil! Nu när vi äntligen fått en tillbaka igen! Nej då får jag inte köra eftersom dom här tabletterna försämrar ganska mycke av allt man behöver för att köra bil. Det här ju liksom inte sant. De här händer ju inte!
Och för att inte det vore nog så är jag just nu totalt pank, jag har inga pengar what so ever. Fast det kanske är lika bra det eftersom jag endå inte får dricka på dom här tabletterna. Det är skit alltihop!


Kommentarer
Postat av: Anonym

va gör du på dagarna då??

2009-04-19 @ 20:16:05
Postat av: Anonym

va gör du på dagarna då??

2009-04-19 @ 20:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0