Hårdträning my ass!

Verkligen!? Jag skulle börja hårdträna den här veckan för att jag har räknat ut att jag har i alla fall 2 månader på mig innan badsäsongen kommer igång och jag vill för en gång skulle se okej ut. Eller känna själv att jag ser okej ut. Och jag vil komma i form. Okej visst jag har varit ute och gått väldigt mycke. Hela 12 kilometer igår bara!
Men jag tror jag aldrig har slängt i mig så jävla mycke skräpmat under en och samma vecka! Det är helt sjukt. Nej skärpning. Mamma och jag har varit och kollat på både yoga-stället och gym så nu väntar jag bara på bilen så jag kan ta mig dit också sen finns det inga undanflyckter. Då jävlar ska det tränas! Nu ska inga kläder längre passa! Alla ska bli förstora under dom kommande 8 veckorna. Annars är jag inte nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0