APU

suger! Totalt jag har absolut ingenting att göra. Jag sitter här och försöker att få de att se ut som att det kanske kan ploppa upp en bra idé om vad jag ska göra. Vi ska göra en kampanj som är antingen föör piratbyrån eller antipiratbyrån. Jag ska göra det? Eller hur. Jag fattar seriöst inte hur jag ska överleva dom nästa typ 6 veckorna av praktiken. För att komma hit till skolan och sitta här känns fan mer ovärt än att ligga hemma i sängen och inte göra någonting.

Men jag tänkte att när jag endå sitter här och har extremt tråkigt kan jag ju ladda upp bilder från när jag var på berga som jag lovade att ladda upp för typ 100 år sen. Men va fan bättre sent än aldrig eller hur....


   
   
   
  
   
   
   
  '
 

Bilderna är tagna av Lina Ekdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0