Alla kommer och

Går men jag består. I alla fall här i bloggvärlden. När jag först börja blogga för snart ett och ett halvt år sen tyckte några av mina kompisar att jag var jättetöntig och några tyckte det var lite roligt. Det skojiga med det här var att dom som tyckte jag var töntig bytte snart åsikt och skapa egna bloggar. Men Vad jag tycker är kul att ingen av dom har en direkt aktiv blogg idag. Jag är ensam kvar :-( Okej jag tycker det är ganska kul att vara ensam kvar antar jag. Jag är väl så seg att jag orkar stå ut när skrivtorka slå till och sen ta mig tillbaka igen.
Fast det är endå lite ensamt. Jag har inga direkt bloggar jag följer, då jag inte tycker det är kul att följa kändisbloggar och skit, som skriver om sina fantasktiska liv och deras grymt idiotiska tankar. Jag vill hellre läsa om någon som sitter i samma sits som jag. Tonåring, går i skolan, har inte pengaflöde utan ände och som har lite problem. Helst skulle jag vilja läsa om mina kompisars tillvaro. Men jag är ensam kvar som sagt. Jag saknar era bloggar lite grann bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

utan för blogg värden kommer jag bestå;)

2009-04-30 @ 03:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0