Fredag imorn!

Och jag kan seriöst inte vara gladare! Inte för att det har spelat mig så stor roll om vilken dag det har varit i veckan, men för alla människor jag umgås med har det gjort det. Så imorn är allt som vanligt igen! Äntligen! Det är hem till min kära Lisen och förkröka för att sen gå ut på krogen! Vår älskade Bridge! Det kan inte finnas bättre planer för en fredag.
Idag beställde mamma och jag lite mer kläder. Det är fy fy på oss, men det är ju så snygga kläder! Man kan inte bara låta bli! Det går inte! Det som suger är väl att dom inte kommer förrän om typ 3 veckor... Det sämsta med att beställa från utlandet. Men å andra sidan kan det har blivit lite varmare till dess och då kan man börja använda kläderna på en gång! Jag var så dålig att jag beställde ett par skor den här gången också. Beställde jag några bra skor? Typ ett par ankelboots eller nått sånt? Nej, självklart inte. Jag beställde såklart ett par sanaletter. Så när kommer jag kunna använda dom? Jo om typ 2 - 3 månader! Jag är så smart ibland.....



Men det går ju inte att förneka att dom är enormt snygga.....

// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0