Det här blir bara värre

ÅH! Jag vet inte vad jag ska ta mig till! Nu har vi fått en fotouppgift som jag finner väldigt svårlöslig. Vi ska ta ett porträtt av en kändis eller en person vi aldrig träffat förut. Jag är inte bra med människor. Speciellt inte sånna jag inte känner. Men det borde ni väl veta vid det här laget.

Så vad har vi nu? Jo, vi har ett projektarbete som inte går någonstans, vi har en fotouppgift jag är livrädd för och en väldigt snart panikslagen Lina. INTE BRA!

Jag vet att det bara är några få veckor in på terminen men det känns just nu som att jag inte ens kommer att få ta stundeten. Det känns som att hela min tillvaro bara löses upp till ingenting. Det här funkar inte längre. Jag har inget flyt på grejerna längre. Ärligt talat tror jag att det kan bero på en viss brist som råder i mitt liv nu och ställer till oreda i mitt huvud.
Jag tror jag kommer tappa huvet snart.

// L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0