God morgon alla pigga och glad

Jag kan inte påstå att jag är en av er. Jag är trött och en aning grinig och tjurig. Det är tur att jag är i alla fall lite duktig på att hålla en trevlig mask utåt. Tåget blev försenat imorse så vad som hände var att jag kall och trött fick nästan springa både genom centralen och sen från slussen till jobbet för att hinna öppna i tid.
Men det som vaar mest deprimerande var att jag igår fick ställa klockan på 04.30 för att komma upp till kvart över 5 för att åka med bussen 06.36. Dom här tiderna kommer ta kål på mig. Inge mer krogen runda på vardagar i alla fall.

Som sagt det kommer bli tuffa veckor framöver men det kommer nog vara värt de. 3 riktiga månadslöner är ju inte fy skam.
Men nu tror jag att jag borde göra nått för att förtjäna det också, vi hörs lite senare!

// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0