Första arbetsdagen klar

Måndag och min första arbetsdag är snart över. Men knappast min sista. Jag går bara i skolan den här veckan och nästa sen är det egentligen meningen att jag ska ha ett höstlov innan praktiken börjar men icke! Jag börjar jobba heltid från och med vecka 44, 07.30- 16.30, hela tiden fram till jul. En människas olycka är verkligen i det här fallet min lycka. Jag tror inte jag förstår än att jag kommer vara rik till jul. Jag kommer faktiskt ha råd att åka utomlands i mars som Sara och jag satt och spåna på idag. Vi båda två känner att vi verkligen kommer behöva de.
Det kommer bli tuffa veckor. Jag är ju inte direkt en morgonmänniska vilket tiderna helst kräver. Men jag tror allt kommer lösa sig trots allt.
Nu ska jag hem och sova så jag orkar upp imorn! Halv 6 ska jag upp, så kom inte till mig och klaga när ni måste gå upp vid 7! det är fan sovmorgon!

// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0