Så enormt stressad men kan inte annat än sitta

Godmorron!

Jag känner att det är så mycke som ska hinnas och göras innan lördag och jag är lite halv stressad, men jag måste sitta här på jobbet och inte göra nånting. Det är frustrerande! Jag kan inte göra någonting förrän jag kommer hem och då är jag så himla trött att jag typ går och lägger mig på en gång.
Jag förstår inte hur vi ska hinna med allting. Jag hade verkligen sett fram emot helgen att kunna sova ut och så men inte då! Jag menar det är jätteskönt att jag inte behöver fixa varken min mammas hår (det gör vi dagen innan) eller min systers (hon går till en frisör) men fortfarande. I och med att min syster inte är hemma så måste min mor fixa mitt hår, och vi testade de igår. Det blev jättebra men det gick ju inte fort för henne.
Och jag måste hinna baka! Jag hade nästan glömt bort det! Gud va skönt att det inte kommer upp några fler fester som ska planeras för min del.

Igår fick jag också reda på att pappas och min lilla hemliga gäst inte kan komma! Jag blev ganska så sur. Jag har förvarnat i flera veckor och endå. Det känns jävligt surt! Speciellt när det var nästan mer för min skull än någon annans. Jag skulle kunna slappna av mer om jag visste att någon annan gjorde jobbet. Men som vanligt blir man besviken. Jag hoppas verkligen att någon utav min snälla vänner kan ställa upp istället.

Det är i alla fall skönt att veta att det här är sista slutspurten. Efter den här veckan är jag ledig. Inget mer jobb, ingen mer fest som ska planeras. Bara en liten improviserad lördagsmatch där allt kan hända. Hoppas jag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0