Läskigt trött....

Har du någonsin varit så trött att när du läser så hoppar raderna och det går inte att koncentrera sig. när ögonen verkligen bokstavligt talat faller ihop för att dom är så tunga. Eller när man nästan får hallucinationer.
Jag har. Jag är det just nu. Jag är så trött att ögonen bara faller ihop och jag försöker verkligen allt förr att bli pigg, kaffe, kallt vatten i ansiktet, upp och gå, you name it. Jag gör allt. Men ingenting funkar. Helt plötsligt kan jag höra konstiga saker också och se saker för att upptäcka att jag inte har öppna ögon längre. Jag orkar liksom inte. Jag är så trött!

Min kusin och jag har kommit fram till att vi inte klarar av utekvällar med några segeröl efter matchen på vardagar. Jag vill verkligen bara sova. Jag tror helt klart att 4 och en halv timmer är aldeles för lite sömn för mig. Men det är ju precis som att jag inte har tid att sova. Inte den här veckan i alla fall. Så mycke som ska hinnas innan lördag. Jag kommer gå i ide när den här veckan är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0