Långa lata dagar på kontoret

Om det här kommer vara min sommar kommer jag ärligt talat att dö!
"Välkommen till tyréns! Nej tyvärr han/hon är på semster åter 10 augusti. Ja tack! Hejdå!"
Jag kommer avlida. Jag måste hela tiden ha ögonen på den summa pengar som kommer i slutet av månaden.

Det värsta är ju att företaget är ju tekniskt sett stängt så ingen kommer gå förbi här heller.

Kom gärna och stör säger jag bara! Jag finns i slussen. Kom med lite fikabröd så kan vi sitta och fika och snacka skit.
Jag jobbar hela juli ut..........

Kommentarer
Postat av: Sara

räkna med att mamsen kommer förbi =) har inte så många pass i Juli, så jag är lite smått uttråkad jag me =P



sen kan du ju våldgästa oss i Kälvesta,... du vet husvakter den här och nästa vecka =P



2009-07-08 @ 11:01:15
URL: http://sholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0