En väldigt lång vecka kvar

Yes en vecka kvar och jag kan ju meddela att den här kommer att bli den längsta. Jag tror jag har räknat fram att vi är ungefär fem personer i byggnaden just nu. Så det är nästan ingen som kommer förbi här. Folk som ringer håller nu på att bli irriterande och gnälliga för att dom inte kan få tag i den dom behöver prata med. Och jag lär inte få mycke sömn den här veckan. Match idag och sen fira min mor imorn. Sen har jag också lovat henne att jag skulle bränna några cd-skivor till festen på lördag.
Det här kommer inte bli kul. Eftersom jag inte ens har sovit ut i helgen. Igen! Och inte kom jag i säng tidigt igår heller då jag ville vara med Stina, Eve och Kiran. Speciellt eftersom det här kommer typ vara sista gången jag ser honom på väldigt länge. Nej verkligen ingen bra start på veckan. Får hoppas att den blir bättre med tiden.

Skolan börjar snart också. Efter den här veckan är de typ två veckor kvar på sommarlovet sen börjas det igen. Jag kommer DÖ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0