Snart smäller det

För Eves del. På söndag fyller hon 18. Jag är väldigt nyfiken på hur hennes första krogrunda kommer se ut. Jag håller på att försöka komma på något jag kan ha på mig och göra med mitt hår fram till dess men det går verkligen inte bra. Allt känns bara en aning komiskt idag och går inte riktigt som jag vill. Men men, sånt man får stå ut med ibland.
Imorn ska jag jobba. Ingen lång dag dock 11.30 - 14 typ. Dom andra skulle åka och titta på en ny cateringfirma så det behövdes någon som vaktade receptionen, Voila! Där fanns jag.

Men efter jobbet ska jag, Sara och Tindra hänga lite. Ska bli skönt sen på torsdag att åka och shoppa lite också.
Jaja, nu ska jag försöka få i mig något ätbart och sen ska man väl börja åka mot stallet. Ut och busa i skogen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0